کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

میس‌فیت دستبند تندرستی ساده و ارزان Flare را معرفی کرد

اگر به دنبال یک دستبند تندرستی ساده و ارزان‌قیمت هستید Misfit Flare با قیمت تنها 60 دلار می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.


شرکت میس‌فیت یکی از فعالان ساخت پوشیدنی‌های هوشمند تندرستی در دنیاست. این شرکت به تازگی دستبند Flare را با قیمت 59.99 دلار برای افرادی که به اطلاعاتی ابتدایی و ساده نیاز دارند معرفی کرده است. در این دستبند خبری از یادآور تحرک، قابلیت دریافت پیام، اعلان و تماس، GPS یا چنین قابلیت‌هایی نیست و Flare حتی یک صفحه‌نمایش هم ندارد. Flare برای افرادیست که می‌خواهند تعداد قدم‌ها، کالری سوزانده شده و وضعیت خواب خود را تحت نظر بگیرند. به این ترتیب Flare به رقابت با دستبندهای ارزانی مثل Fitbit Flex می‌رود که با قیمت حدود 50 دلار فروخته می‌شوند.


این دستبند البته یک قابلیت مفید هم دارد: یک دکمه اختصاصی که می‌توانید آن را برای اجرای هر اپلیکیشن یا انجام کارهای مختلف در گوشی خود برنامه‌ریزی کنید. صفحه دایره‌ای شکل Flare هم در واقع یک صفحه لمسی است که برای کنترل‌هایی مثل توقف و ادامه موسیقی یا گرفتن عکس با دوربین گوشی کاربرد دارد. مانند بسیاری از دستبندهای میس‌فیت این مدل هم به یک باتری قابل تعویض مجهز است که البته شارژی نیست. به این ترتیب نیازی به شارژ Flare ندارید اما باید هر 4 ماه یک‌بار باتری آن را تعویض کنید.

Misfit Flare همچنین تا عمق 50 متری زیرآب را بدون مشکل دوام خواهد آورد اما اگر بخواهید از آن برای شنا استفاده کنید بهتر است 9.99 دلار دیگر در اپلیکیشن آن پرداخت کنید تا این ویژگی را هم به دستبند اضافه کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36327 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1396/01/23 تعداد مشاهده: 1852
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر